.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كارخانه كمپوست زباله بهشهر در مرحله افتتاح قرار دارد
كارخانه كمپوست زباله بهشهر در مرحله افتتاح قرار دارد

 

شمال نيوز-مدير موسسه بازيافت استان مازندران در حاشيه بازديد از مراحل ساخت كارخانه كمپوست زباله بهشهرضمن تقدير از زحمات شهرداري بهشهر اظهار داشت:مراحل ساخت و تكميل كارخانه كمپوست زباله بهشهر با سرعت در حال انجام است و در كمتر از يك ماه ديگر به بهره برداري مي رسد.

به گزارش خبرنگار شمال نيوز-شيدالله مهدوي تصريح كرد:سرعت در اجراء و ساخت كارخانه كمپوست بهشهر بسيار خوب و ايده ال است كه با نگاه ويژه مسولين ارشد استان و تزريق اعتبارات لازم به مراحل پاياني و تكميلي رسيده است.

وي ياداور شد:در حال حاضر دو كارخانه كمپوست در شهرهاي بهشهر و قائمشهر در حال اجرا مراحل نهايي كار است و براي شهر هاي ساري نوشهر بابل و آمل ساخت كارخانه توليد برق از زباله در نظر گرفته شده است.

مهدوي گفت: براي ساماندهي و اجرايي برنامه هاي حوزه پسماند نياز به مديريت واحد استاني در دستور كار مسولين ارشد استان مازندران است تا با هماهنگي و پيگيري يك سازمان مشكلات توليد زباله به فرصتي اقتصادي تبديل گردد.

شيدالله مهدوي افزود: امروزه با صنعتي شدن و آلودگي هاي مختلف زيست محيطي كه به وجود آمده، انسانها به محيط زيست و طبيعت سالم  بيش از گذشته نيازمند گشته اند.

مدير موسسه بازيافت استان مازندران اذعان داشت: با توجه به گردشگر پذير بودن مازندران و ورود مسافران چند ميليوني به اين استان در ايام تعطيل سال نياز است با كمك رسانه ها و دستگاه هاي فرهنگي آگاهي بخشي در حوزه پسماند بيش از گذشته صورت گيرد. /210


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 23 مرداد 1391
این نتیجه زحمات مدیران سابق موسسه بازیافت شیرخانی و اسلامی وبابایی کارنامی است انشاالله زودتر به ثمربرسد شاهد محیط زیستی بدون زباله باشیم البته زحمات رسانه ها را در خصوص پیگیری جدی موضوع زباله دراستان هم بی تاثیر نبوده به خصوص رسانه های مجازی با تشکر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.